Facilitair Servicedesk

Een Servicedesk voor al uw facilitaire storingen en adviesvragen

Met de focus op inkoop, contract- en leveranciersmanagement ondersteunt Flowtwo bedrijven die facilitaire hulp kunnen gebruiken. Een Servicedesk voor al uw meldingen op het gebied van storingen en adviesvragen.

 

Facilitair Servicedesk

Als Facilitair Servicedesk is de expertise van Flowtwo van toegevoegde waarde om dienstverlening naadloos aan te laten sluiten bij uw onderneming. Flowtwo is ook bij uitstek de Servicedesk voor middelgrote ondernemingen die geen interne facilitaire afdeling hebben. Een operationeel loket waar bedrijven gebruik van kunnen maken voor onder andere:

  • het verhelpen van diverse storingen,
  • het uitvoeren van onderhoudsprojecten,
  • het scherp inkopen van producten en diensten,
  • het adviseren bij incidentele inkopen,
  • het toezien op een goede uitvoering van schoonmaakwerkzaamheden.

 

Hoe werkt het?

Heeft u een storing of zit u om advies verlegen bij het doen van facilitaire inkopen? Neem dan contact op met Flowtwo. Flowtwo neemt graag het operationeel management uit uw handen en zorgt deskundig en adequaat voor een passende oplossing. Niet alleen bij het doorzetten van de storing naar een lokale uitvoerende partij, maar ook bij het begeleiden van het proces tot oplevering.

 

Flowtwo heeft een uitgebreid netwerk van leveranciers en kan daardoor scherpe prijzen afdwingen. Door diensten in grotere volumes in te kopen, kunnen er interessante prijsafspraken gemaakt worden en profiteren deelnemende organisaties van het financiële voordeel dat daaruit voortvloeit. En als organisatie plukt u daar de vruchten van!

 

Bent u benieuwd of Flowtwo voor u de juiste partner is op facilitair gebied? Neem dan contact met ons op en start vandaag nog met de service die uw bedrijf verdiend!

 

Benieuwd wat Flowtwo voor u kan betekenen?